کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محدودیت ویجت مخاطبین گوگل برداشته می‌شود

به نظر می رسد گوگل در حال کار روی حذف محدودیت ویجت صفحه اصلی مخاطبین گوگل است.

گوگل این ویجت را سال گذشته معرفی کرد و در حال حاضر فقط به شما اجازه می دهد تا هفت مخاطب برتر را در صفحه اصلی مشاهده کنید.

 

محدودیت ویجت مخاطبین گوگل برداشته می‌شود

 

با این حال، در نسخه 4.40.48.672619802 برنامه مخاطبین گوگل، Assemble Debug موفق شد ویجت جدید مخاطبین را فعال کند که به کاربران اجازه می دهد بیش از هفت مخاطب مورد علاقه خود را اضافه کنند.

در واقع، این تیپستر موفق شد 16 مخاطب را به ویجت اضافه کند و ظاهراً کاربران می توانند مخاطبین بیشتری اضافه کنند، زیرا ویجت اکنون دارای یک اسکرولر است که به کاربران اجازه می دهد با بالا و پایین کشیدن ویجت، مخاطبین بیشتری را مشاهده کنند.

ویجت مخاطبین همچنین نام مخاطب را همراه با آواتار پروفایل نشان می دهد. اگر کاربر ترجیح ندهد از اسکرولر برای پیمایش در لیست مخاطبین استفاده کند، می تواند اندازه ویجت مخاطبین را به کل صفحه اصلی تغییر دهد. قابل توجه است که حتی زمانی که ویجت ها معرفی شدند، امکان تغییر اندازه ویجت برای اشغال کل صفحه اصلی وجود داشت.

این ویژگی در یک پست APK Teardown دیده شد و احتمال 50-50 وجود دارد که گوگل این ویژگی را به نسخه پایدار اضافه کند. علاوه بر این، حتی اگر گوگل تصمیم به اضافه کردن این ویژگی به برنامه مخاطبین بگیرد، هیچ اطلاعی در مورد زمان انجام این کار وجود ندارد.

گوگل همچنین در حال کار روی ویژگی بود که به کاربران اجازه می دهد بدون حساب از برنامه مخاطبین استفاده کنند. این کار تمام مخاطبین همگام شده را نمایش می دهد و کاربران می توانند با ورود به حساب گوگل در برنامه مخاطبین، کل لیست مخاطبین خود را بازیابی کنند.

همچنین، در ماه ژوئیه، دیده شد که گوگل با ارائه این گزینه‌ ها در پایین صفحه مخاطب، اشتراک‌ گذاری مخاطب، افزودن آن به صفحه اصلی، حذف آن یا انتقال آن به حساب دیگر را آسان‌ تر می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50981 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/24 تعداد مشاهده: 751
سافت گذر